U Mercatu Prusidenti R + T di u Mondu per i Purtini, Porte / Porte è Sistemi di Prutezzione Sun

hgfdshgf

ETEX assisterà à R + T 2021 Stuttgart cù cabina di stallazione per mostrarà à i nostri clienti l'ultime disignu è innovazione per i tessuti persiane.
Ci sò più di 200 disegni di nuvelli disignati dissenu, traslucenti, jacquard, sunscreen, materiali funzionali.

Cù u bellu disignu per i nostri campioni, u Cliente pò capisce a nostra prossima tendenza prudutti di vendita calda. Grazie à a bona capacità di a fabbrica ETEX, offre una costu assai competitivu per tutti i nostri novi deigni.
Da più di 50 anni, e cumpagnie anu prisentatu e so innovazioni è dimustratu a so suluzione per i temi cintrali in u settore in R + T - a fiera leader mondiale per persiane, porte / porte è sistemi di prutezzione di u sole. Durante a fiera o in unu di i numerosi eventi serali: R + T offre l'oppurtunità di scambià idee è opinioni cù i culleghi è hè a piattaforma ideale per discussioni specializate intensivi. Diversi fori specializati è avvenimenti in rete assicuranu chì i cuntatti sò fatti è dannu à i participanti un novu impetu per u so travagliu cutidianu. Cumu una fiera principale di u mondu, R + T hè in listessu tempu un puntu di incontru per u settore, un barometru di tendenza è una piattaforma d'innuvazione.
Incuntemu ci in Stuttgart!


Tempu di riposu: 17-20 di lugliu