Etex Prucessu di Controlle di Alta Qualità

ggfsghf

ETEX focus in fabricazione è fabricazione di tessuti persiane d'alta qualità.
Dapoi a creazione, forgiamu a cultura di e imprese di qualità prima in tutte e cose di a mente è a mantene cum'è a nostra basa di vita.
Per risponde à u criteru di alta esigenza di a dumanda internaziunale, custruimu prucessu tecnicu è prufessiunale di cuntrollu di qualità.

1. In u processu di tessitura, sceglemu u filu più forte è qualificatu per tissutu, questu assicura a bona qualità è a longa durata di vita per i nostri tessuti

2. Avemu cooperatu cun una bona casa di tintura organizzata per tintura di i nostri materiali. Scopu a migliore corrispondenza di culore è a consistenza di u culore per ordini di serie. Ciò chì hè più impurtante hè a rapidità di u culore.

3. Dopu à a tintura, urganizemu l'ispezione per metru à metru di i tessuti tinti. Fixendu i prublemi è sceglite e parti difettu o u variu parti di culore.
Mantene solu i pezzi più adatti per altre produzioni.

4. U prossimu passu per mette i tessuti in a machina di rivestimentu, evite e deviazioni di trama. E rende u tissu in rendimentu strutturale stabile forte.

5. Durante u revestimentu, selezziunate u materiale chimicu di alta qualità invece di quelli di qualità normale. Questi dannu a nostra funzione di tela fantastica è funzione di qualità per a prutezzione di u sole, u bloccu UV o a prova di Fire.

6. Dopu à u tagliu, facemu una prova assai stretta nantu à e persiane appiccicate è tagliate QC.
Cuntrolla u difettu è selezziunate i migliori rotuli per l'esportazione.

7. A spedizione serà disposta dopu à ogni appruvazione da i clienti è hà passatu i nostri prucessi di cuntrollu di qualità.
Grazie à un criteru superiore di cuntrollu di qualità, i tessuti ETEX sò sempre cuncessi cum'è prudutti supremi in u mondu.


Tempu di riposu: 17-20 di lugliu