I Fabrics Blackout più belli per a vostra prutezzione di u sole

gdfagdsf

Fabrics Roller Blind diventanu a principale moda per a prutezzione di u sole in l'industria attuale. Cum'è u so vantaghju di operazione faciule, elegancy, una durata di vita longa è un acconciamentu megliu per diversi posti.
A causa di più bisognu di risparmiu energeticu è privacy, persiane Blackout Roller hè più necessariu in decorazioni di finestra. Pò bluccà l'UV, menu u calore sveltu o riflettendu u sole, per quessa pò purtà un bonu rendimentu di risparmiu di l'energia, questu cuntribuisce à u cuntrollu di l'energia.
Blackout Blinds adupratu popularmente in Cafe, uffiziu, casa, appartamentu, cabine, è zona cumerciale. Hè assai faciule d'installazione è di rimpiazzà.
ETEX cuncepisce cuncepimenti massivi di tessuti cecchi di rotulu scuru chì di alta qualità è grande vista di superficia per adattà per u mercatu necessariu.
Larghezza: larghezza 200-320cm, grande scelta di larghezza risponde à bisogni sfarenti per mercati sfarenti. I materiali sò fatti da 100% poliester, usamu u filu d'alta qualità è rinfriscà a chimica à l'utilleria, questu assicura una longa vita di vita è sicura per a salute.

Per assicurà a grande qualità di i nostri tessuti, ETEX fa i nostri tessuti blackout in inspezione SGS nantu à Heavy Metal, AZO Free, PVC Free.
Rapidità Ligera: Lana Blu 5 gradi
Pudemu ancu pruduce i nostri tessuti scuriti in Impermeabile, Prova di Fire, anti-bacteria, anti-fugus, anti-dust, anti-noise, perla, stili d'argentu secondu i bisogni di u cliente.
U nostru FR Standard sò dispunibili in BS 5869-1980, NFPA701
Tutti i nostri blackout ponu ancu DIY in creazione di novi culori secondu i bisogni di u cliente, qualsiasi culore pò esse rializatu in a nostra pruduzzione.
I tessuti ETEX Blackout Roller Blind sò di criterii assai elevati in cupping è flatness, questu hè u nostru vantaghju centrale, Utilizamu a chimica importata, dà a megliu prestazione à stende nantu à i tessuti di ruscelli scuru.
U nostru costu hè cumpetitivu perchè facemu u massimu per cuntrullà u costu in ogni prucessu è offre à i clienti un costu ghjustificatu per i tessuti i più efficienti.
UV Block rate: 100%, Rate Blackout: 100%
Reflettu luminoso: 45%, Trasmissione di Calore: 10%
Spessore: 0.3mm-0.45mm
Pesu: 320-440gsm
Materiale di Coating: Acidu acrilicu


Tempu di riposu: 17-20 di lugliu